نیکاب شیمی

نیکاب شیمی در یک نگاه

شرکت نیکاب شیمی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه تولید مواد شیمیایی آبکاری و مشاوره و راه اندازی خطوط آبکاری می باشد. این شرکت فعالیت خود را پس از سال ها تحقیق رسما از سال 1382 آغاز نموده و با استعانت از درگاه ایزدمنان با توجه به نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی تولید و امکانات آزمایشگاهی مدرن، در مدت زمان کوتاه توانسته بیش از 105 نوع محصول مرتبط با صنعت آبکاری را با کیفیت برتر و قیمت نازل تر که پاسخگوی نیازها، الزامات…

شرکت نیکاب شیمی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه تولید مواد شیمیایی آبکاری و مشاوره و راه اندازی خطوط آبکاری می باشد. این شرکت فعالیت خود را پس از سال ها تحقیق رسما از سال 1382 آغاز نموده و با استعانت از درگاه ایزدمنان با توجه به نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی تولید و امکانات آزمایشگاهی مدرن، در مدت زمان کوتاه توانسته بیش از 110 نوع محصول مرتبط با صنعت آبکاری را با کیفیت برتر و قیمت نازل تر که پاسخگوی نیازها، الزامات، استاندارد و خواسته های مشتریان باشد در شهرک صنعتی ایوانکی در زمینی به مساحت 2200 مترمربع و 1600 مترمربع فضای سرپوشیده ،تولید و به بازار عرضه می نماید.
نظام تولید محصولات با فن آوری نوین، منجر به ارتقا سطح کیفی، مشارکت دادن مشتری در فرایند تولید، ارائه خدمات مناسب،نحوه مطلوب فروش و خدمات پس از فروش و نهایتا رعایت همه جانبه مدیریت کیفیت فراگیر شده و از هدر رفتن سرمایه، هزینه و نیروی انسانی جلوگیری می نماید.
از جمله شرکتهای شاخص که در این سالها به ما اعتماد کرده و ما افتخار همکاری با انها داریم شامل مپنا توگا/مپنا لکوموتیو /مپنا پارس/گروه کروز/ایسکرا/تراکتور سازی تبریز/نیلپر /قطعات خورویی/شودر و …..می باشند.
در راستای رسالت این شرکت، مدیریت ارشد نیکاب شیمی سیستم های مدیریت نوآوری و فناوری نوین و افزایش بهره وری را به عنوان اهداف میان مدت سرلوحه کارخودقرارداده است و موفق به دریافت گواهی ( ISO9001: 2015 ISO10004:2018 ISO14001:2015) از کشور انگلستان گردیده است.
امید است با گسترش همکاری بین صنعتگران کشور و شناخت نقاط قوت و استفاده از فرصت های صنعت کشور، ضمن پوشش نقاط ضعف یکدیگر بر مشکلات موجود فائل آمده و آینده ای روشن را برای نسل های فردا مهیا سازیم.